Skoazeller(ez) melestradurel evit Roudour

Site web Roudour
Roudour zo un aozadur stummañ war ar brezhoneg hag a ginnig stummadurioù hir ha berr war ar brezhoneg, war al lec’h, a-bell hag hironet. Seitek implijiad a ya d’ober Roudour en deiz a hiziv, dek anezho o vezañ kevelourien eus ar scop.
Tuta a reomp ur skoazeller(ez) melestradurel. Ober a raio war-dro ar merañ melestradurel eus digoradur an teuliadoù betek ar c’hlozañ: degemer an danvez stajidi, merañ an enskrivadurioù, prientiñ dielloù kontouriezh, fakturenniñ.
Stummet e vo war ar vicher.
Kefridioù
- Merañ emglevioù/kevratoù stummañ
- Kelaouiñ ar stajidi/pratikoù
- Fakturenniñ hag enkefiañ
- Heuliañ goude ar stummadurioù
Barregezhioù:
- Gouzout brezhoneg (live B2/C1)
- Sevel teuliadoù eus ar penn-kentañ betek ar fin
- En h·e aes gant ar stlenneg dre vras
- Aozañ ha steuñviñ en a-raok
- Mestroniañ meziantoù stlenneg burev
- Sekretouriezh (renkañ, lizhiri…) ;
- Anaoudegezh eus bed ar stummañ ;
- Gouzout degemer
- Bezañ rik
- Perzhded an daremprediñ pratikoù
- Labourat e skipailh
Post e Karaez ( a c’hallfe bezañ e Kemper goude tri miz), kenefeder 172 eus emglev a-stroll an aozadurioù stummañ. Post leunamzer (35 eur/sizhun).
Kevrat vicherelaat termenet he fad (12 miz). Da gregiñ ganti d’ar 01/03/2022.
Emstrivadur (dindan stumm video degemeret mat) da gas da Sedrig Laur (sedrig@roudour.bzh), merour, a-raok an 11/02/2022.
Gouzout hiroc’h: 06 28 18 18 01.
Offre d’emploi: Assistant(e) administratif(ve) pour Roudour
Roudour est un organisme de formation à la langue bretonne qui propose des formations longues et courtes au breton, en présentiel, à distance et en hybride. Roudour compte aujourd’hui dix-sept salariés, dix d’entre eux étant associés de la scop.
Nous recrutons un(e) assistant(e) administratif(ve). Il/elle assurera la gestion administrative de l’ouverture des dossiers jusqu’à la clôture: accueil des futurs stagiaires, gestion des inscriptions, préparation des documents comptables, facturation.
Formation au métier assurée.
Missions:
- Gestion des conventions/contrats de formation
- Information des stagiaires/clients
- Facturation et encaissements
- Suivi post formation
Compétences:
- Parler breton (niveau B2/C1)
- Constitution des dossiers de l’ouverture à la clôture
- Aisance informatique générale
- Capacité d’organisation et de planification anticipatrice
- Maîtrise du pack office
- Secrétariat (rangement, courrier…)
- Connaissance du milieu de la formation
- Accueil
- Rigueur
- Qualité de la relation client
- Travail d’équipe
Poste à Carhaix (possible sur Quimper après trois mois), coefficient 172 de la convention collective des organismes de formation. Poste à temps complet (35 heures/semaine).
Contrat de professionnalisation à durée déterminée de douze mois. Démarrage au 01/03/ 2022.
Candidature (format vidéo bienvenu) à transmettre à Sedrig Laur (sedrig@roudour.bzh), gérant, avant le 11/02/2022.
Pour en savoir plus: 06 28 18 18 01.
Pour postuler à ce poste envoyer votre candidature à sedrig@roudour.bzh