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Rener·ez kreizenn stummañ Stumdi / Directeur·ice du centre de formation Stumdi

Rener·ez kreizenn stummañ Stumdi / Directeur·ice du centre de formation Stumdi

Site web Stumdi

He rener / renerez e klask STUMDI hiziv.
En e garg e vo 15 stummer entitlet hag un dek vakataer, war 7 lec’h stummañ (en departamantoù 29, 56 ha 22), hag ur skipailh melestradur a 5 implijadez.
Buan e ranko ar post bezañ pourvezet.
Kefridioù hag atebegezhioù ar rener a vo lakaet e pleustr e framm un dileuriadenn galloudoù hag atebegezhioù a-berzh ar Prezidant en domanioù-mañ :
Mont en-dro ar greizenn,
Diorren an obererezh,
Dileuriañ ar gevredigezh.
En e gichen, ha renet o labour gantañ, e vo :
Penn ar servij pedagogel,
Ar skoazellerez renañ, hag a zo e karg eus ar c’hehentiñ ivez,
Penn ar servij melestradurel hag he c‘henlabourerez,
Penn an heñchañ war-zu bed al labour e bezhoneg.
Harpet e vo gant servijoù diavaez dreist-holl evit merañ ar c’hontoù hag ar budjedoù eus un tu, hag evit ar c‘huzuliañ war ar gwir.

OBEREREZHIOU PENNAÑ
Mont en-dro ar greizenn
Merañ obererezh kreiz Stumdi : leviañ ha priziañ ar stummadurioù, ambroug ar stajidi
Merañ ar velestradurezh hag an arc’hant : budjedoù, danevelloù an arc’hant, teñzorerezh, merañ an dafar
Merañ ar c’hoskor
Bezañ e darempred gant ar c’huzul-merañ ; merañ an diviz sokial gant dileuridi ar c’hoskor
Eveshaat war an nevezentioù lezennel : redioù lezennel an embregerezhioù, emdreiñ ar stignadoù stummañ hag an doareoù ma vezont arc’hantet

Diorren obererezh STUMDI
Ar post a vefe mat d’un atebeg en deus skiant-prenet, eus bed ar c’hevredigezhioù pe hini an embregerezhioù.
Anaout bed ar stummañ a vefe deuet mat.
Barregezhioù solut en do en domanioù-mañ :
Diorren raktresoù,
Merañ ar c’hoskor,
Merañ ar velestradurezh hag an arc’hant.
Gant ar brezhoneg e reer er gevredigezh STUMDI, setu ma c’hortozer digant ar rener bezañ en e aes koulz dre skrid ha dre gomz.
A-hend-all e ranko an den war ar renk :
Kaout ur spered krouiñ, sellet war-zug an dazont, raktresañ,
Unaniñ an holl implijidi en-dro da raktres ar gevredigezh,
Bezañ gouest da vont er rouedadoù ha da gemer perzh enno a-zevri.

PERZHIOU AR POST
Ar post zo e sez ar gevredigezh, e Landerne. Mont a ranko a-wechoù d’al lec’hioù stummañ all (Brest, Plañvour, Aradon, Gwengamp, Sant-Brieg), ha da emvodoù gant kevelerien a bep seurt (Roazhon, Karaez…).
Aotre-bleniañ ret.
Stag eo ar greizenn stummañ ouzh emglev labour a-stroll an aozadurioù stummañ dibaouez. Gopr ar rener, a statud sterner, a glot gant ar pazennoù 28 pe 29, gant un emglev treziad devezhioù war ar bloavezh.
A-hend-all en do kement gratadenn voutin d’an holl implijidi :
Tikiji restaorant,
Kenwarez (Mutuelle),
Difrejet eus ar mizoù hent ma kemer e oto dezhañ.

Kas CV ha lizher emginnig da Brezidant ar gevredigezh d’ar chomlec’h-mañ, a-benn ar 5 a viz Meurzh 2022 :
STUMDI – Kreizenn Théo Le Borgne – 1 straed Dr Pouliquen – 29800 LANDERNE
prezidant@stumdi.bzh

L’association STUMDI forme des adultes à la langue bretonne depuis 36 ans. Notre centre de formation, dont le siège est à Landerneau, a accueilli plus de 2500 stagiaires en formations longues (6 mois ou 3 mois) depuis 1996. Les stagiaires demandeurs d’emploi bénéficient d’un service performant d’accompagnement vers l’emploi en breton.
Chaque année sont proposés de nouveaux stages courts.

STUMDI est aujourd’hui à la recherche de son directeur / sa directrice.

Il / elle aura la responsabilité de 15 formateurs titulaires et d’une dizaine de vacataires intervenant sur 6 sites de formation (départements 29, 56, 22), ainsi que d’une équipe administrative (5 personnes).

Le poste est à pourvoir rapidement.

Les missions et responsabilités du directeur / de la directrice seront exercées par délégation du Président, dont il / elle dépendra directement, dans les domaines suivants :
– Le fonctionnement du centre
– Le développement de l’activité
– La représentation de l’association

Il / elle aura près de lui / d’elle des personnes dont il / elle supervisera l’activité :
– La responsable du service pédagogique
– L’assistante de direction par ailleurs chargée de communication
– La responsable de service administratif
– La responsable insertion
Il / elle bénéficie de l’appui de services extérieurs notamment pour la gestion comptable et financière, ainsi que le conseil juridique.

ACTIVITES PRINCIPALES

1 Le fonctionnement du centre
– La gestion de l’activité centrale de Stumdi : pilotage et évaluation des formations, accompagnement des stagiaires
– La gestion administrative et financière : budgets, bilans financiers, trésorerie, intendance des moyens matériels
– La gestion des ressources humaines
– Les relations avec le CA et le dialogue social avec les représentants du personnel
– La veille juridique : obligations légales des entreprises, évolution des dispositifs de formation et de leur financement

2 Le développement de l’activité de STUMDI
– Œuvrer au maintien de l’activité actuelle
– Prospecter de nouveaux marchés
– Créer de nouveaux outils
– Développer la formation à distance

3 La représentation de l’association
– Représenter l’association auprès des collectivités locales, des milieux culturels et économiques, des autres
organismes de formation

LE PROFIL RECHERCHE

Le poste conviendrait à un/une responsable expérimenté/e issu/e de préférence du milieu associatif, ou du milieu de l’entreprise.
Une connaissance du milieu de la formation serait appréciée.
Il/elle aura des compétences affirmées dans les domaines suivants :
– Le développement de projets
– La gestion des ressources humaines
– La gestion administrative et financière
La langue d’usage de l’association étant le breton, une expression aisée, tant à l’écrit qu’à l’oral, est attendue.
Le/La candidat/e devra par ailleurs :
– Être créatif , prospectif et projectif
– Fédérer l’ensemble du personnel autour du projet de l’association
– Être en capacité de s’intégrer dans les réseaux existants et d’y participer activement

LES CARACTERISTIQUES DU POSTE

Poste basé au siège de l’association ,à Landerneau, avec interventions ponctuelles sur les autres sites de formation (Brest, Ploemeur, Arradon, Guingamp, Saint Brieuc)
Permis de conduire obligatoire
Le centre de formation est rattaché à la convention collective des organismes de formation continue ; la rémunération du directeur / de la directrice, statut cadre, s’établit aux paliers 28 ou 29, avec convention de forfait en jours sur l’année.
D’autre part il/elle bénéficiera d’avantages communs à l’ensemble du personnel :
– Tickets restaurant
– Mutuelle
– Remboursement des frais de route si usage du véhicule personnel

Expédier CV et lettre de motivation au Président de l’association, à l’adresse suivante, d’ici le 5 mars 2022 :
– STUMDI – Centre Théo Le Borgne – 1 rue Dr Pouliquen – 29800 LANDERNEAU
– prezidant@stumdi.bzh

Pour postuler à ce poste envoyer votre candidature à prezidant@stumdi.bzh